• Важная информация!

Запрещены любые бессмысленные сообщения, в том числе и "спасибо", "круто", "это RGR", "отличная игра", "любимая игра", "давно искал" и всё в таком духе, дабы не засорять форум.

В противном случае возможен бан.

Предлагаем игры

Скачать и поделиться играми и всем, что с ними связано

Re: Предлагаем игры

Сообщение Zombar » 01 апр 2011, 19:09

шенму 1 есть на третьем диске вставил саундтрек где рио и нодзоми едут на мотоцикле.
Zombar
Новичок
Новичок
 
Раздал: 5.24 ГБ
Скачал: 1.6 ГБ
Ратио: None.
Сообщения: 19
Зарегистрирован: 08 фев 2011, 01:23
Последний визит: 13 авг 2015, 09:16
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Заслуженная репутация: 0

Важная информация!

За хостинг в месяц приходится платить примерно 300 рублей. Если у кого есть возможность помогайте оплате сервера. Поддержать.

Пригодятся даже 10 рублей. С мира по нитке будем набирать на оплату хостинга. Указывайте свой ник при переводе оплаты. Спасибо!


Ищем русские версии игр Sega Dreamcast ОДНОИГРОВКИ:

Aqua GT от PlayZero [=||=] Deadly Skies  [Vector] [=||=] Dino Crisis от PlayZero [=||=] Donald Duck от PlayZero [=||=] KAO the Kangaroo от PlayZero [=||=] KISS Psycho Circus - The Nightmare Child от RGR [=||=] Looney Tunes - Space Race от Вектор [=||=] Max Steel от PlayZero [=||=] Outtrigger без указания переводчика [=||=] Quake III Arena [RGR] [=||=] Rainbow Six Tom Clancy's (не Rogue Spear(!)) [Vector] и Кудос[=||=] Ready 2 Rumble Boxing - Round 2 [PlayZero] [=||=] Red Dog от неизвестного переводчика [=||=] Resident Evil - Code Veronica от PlayZero [=||=] Roadsters [RGR] [=||=] Silent Scope [RGR] [=||=] Soul Calibur от PlayZero [=||=] Star Wars Episode I - Racer [RGR] [=||=] Test Drive V-Rally от PlayZero [=||=] Test Drive V-Rally [RGR] [=||=] Tomb Raider - The Last Revelation [RGR] [=||=] Toy Racer [RGR] [=||=] Toy Story 2 - Buzz Lightyear to the Rescue [RGR] [=||=] UEFA Dream Soccer от RGR [=||=] Второй фронт 2 от Pinachet [=||=] О счастливчик 3 русская версия [=||=] Разрушитель от Pinachet [=||=] Экстремальный тетрис от Pinachet. Также интересуют игры, где переводчик не указан. 

Важна любая информация. Просьба отписаться в этой теме: http://www.dc4you.ru/poisk-russkih-dreamcast-igr-t571.html

Re: Предлагаем игры

Сообщение Lin » 01 апр 2011, 19:38

Ты бы сцену туда вставил новую))
Аватара пользователя
Lin
Администратор
Администратор
 
Раздал: 2.68 ТБ
Скачал: 67.94 ГБ
Ратио: 100.462
Сообщения: 2391
Зарегистрирован: 20 фев 2010, 07:32
Последний визит: Вчера, 23:01
Благодарил (а): 58 раз.
Поблагодарили: 28 раз.
Заслуженная репутация: 1

Re: Предлагаем игры

Сообщение Zombar » 01 апр 2011, 20:08

ага. вместо поездки на моцике они трахаются. :D
Zombar
Новичок
Новичок
 
Раздал: 5.24 ГБ
Скачал: 1.6 ГБ
Ратио: None.
Сообщения: 19
Зарегистрирован: 08 фев 2011, 01:23
Последний визит: 13 авг 2015, 09:16
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Заслуженная репутация: 0

Re: Предлагаем игры

Сообщение Lin » 01 апр 2011, 20:23

Дааааа. Вместо поездки они в род доме.. танцуют польку
Аватара пользователя
Lin
Администратор
Администратор
 
Раздал: 2.68 ТБ
Скачал: 67.94 ГБ
Ратио: 100.462
Сообщения: 2391
Зарегистрирован: 20 фев 2010, 07:32
Последний визит: Вчера, 23:01
Благодарил (а): 58 раз.
Поблагодарили: 28 раз.
Заслуженная репутация: 1

Re: Предлагаем игры

Сообщение Zombar » 01 апр 2011, 21:06

НЕ. Рио своим трех полигонным ч*е*ом кончает Нодзоми на рожу своей пиксельной **ермой. :D
Zombar
Новичок
Новичок
 
Раздал: 5.24 ГБ
Скачал: 1.6 ГБ
Ратио: None.
Сообщения: 19
Зарегистрирован: 08 фев 2011, 01:23
Последний визит: 13 авг 2015, 09:16
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Заслуженная репутация: 0

Re: Предлагаем игры

Сообщение Lin » 01 апр 2011, 22:12

Ужас. Извращенец. Тут цензурааа.
Аватара пользователя
Lin
Администратор
Администратор
 
Раздал: 2.68 ТБ
Скачал: 67.94 ГБ
Ратио: 100.462
Сообщения: 2391
Зарегистрирован: 20 фев 2010, 07:32
Последний визит: Вчера, 23:01
Благодарил (а): 58 раз.
Поблагодарили: 28 раз.
Заслуженная репутация: 1

Re: Предлагаем игры

Сообщение Zombar » 01 апр 2011, 22:20

да лан. я же не матерился, пока что :)
P.S. цензура зло. Литературные слова теперь у нас зацензурены. Что же будет дальше? :)
Zombar
Новичок
Новичок
 
Раздал: 5.24 ГБ
Скачал: 1.6 ГБ
Ратио: None.
Сообщения: 19
Зарегистрирован: 08 фев 2011, 01:23
Последний визит: 13 авг 2015, 09:16
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Заслуженная репутация: 0

Re: Предлагаем игры

Сообщение Skait » 19 апр 2011, 20:17

ребята может просьба немного не в тему, но вы не могли бы выложить удары в soul calibur, а то у меня дерьмовый перевод. :roll: и еще если кому нить интересно сайтик вот такой нашел: http://www.dcisozone.com/dreamcast-isos.html
Skait
Новичок
Новичок
 
Раздал: 39.55 ГБ
Скачал: 10.93 ГБ
Ратио: 3.659
Сообщения: 14
Зарегистрирован: 16 янв 2011, 23:04
Последний визит: 25 мар 2012, 16:23
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Заслуженная репутация: 0

Re: Предлагаем игры

Сообщение know » 11 май 2011, 20:54

имеются вот такие игры на самописных дисках, если что то интересует, сделаю образ и выложу
1. Grandia II (на русском языке) 2 CD.
2. Skies of arcadia 2CD.
3. Resident evil 2 2CD.
4. Resident evil code: veronica 2CD.
5. Shenmue 3CD.
6. Shenmue II 4CD.
7. MSR.
8. Le mans 24 hours.
9. Sonic adventure 2.
10. Sonic adventure.
11. Capcom vs. snk 2.
12. Quake (на русском языке).
13. Ecco the dolphin defender of the future.
14. Sonic shuffle.
15. Doa 2.
16. Sega gt.
17. Suzuki alstare racing.
18. Doa 2 (на русском языке).
19. Phantasy star online.
20. Virtua fighter 3tb.
21. The house of the dead 2.
22. Resident evil 3 nemesis.
23. Jet grind radio.
24. Tony hawk ´s pro skater.
25. Crazy taxi 2.
26. Soul fighter (на русском языке).
27. Crazy taxi.
28. Sega rally 2.
29. Evil dead: hail to the king.
30. Aero dancing (на русском языке).
31. Tony hawk ´s pro skater 2.
32. Virtua tennis.
33. Silent scope.
34. Power stone.
know
Новичок
Новичок
 
Раздал: 3.62 ГБ
Скачал: 719.56 МБ
Ратио: None.
Сообщения: 9
Зарегистрирован: 19 апр 2011, 23:57
Последний визит: 17 дек 2012, 21:30
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Заслуженная репутация: 0

Re: Предлагаем игры

Сообщение Lin » 12 май 2011, 00:30

Выложи пожалуйста
30. Aero dancing (на русском языке).
Аватара пользователя
Lin
Администратор
Администратор
 
Раздал: 2.68 ТБ
Скачал: 67.94 ГБ
Ратио: 100.462
Сообщения: 2391
Зарегистрирован: 20 фев 2010, 07:32
Последний визит: Вчера, 23:01
Благодарил (а): 58 раз.
Поблагодарили: 28 раз.
Заслуженная репутация: 1

Re: Предлагаем игры

Сообщение know » 13 май 2011, 07:22

фото дисков, почти все самописные, кроме тех, которые отмечены красным
know
Новичок
Новичок
 
Раздал: 3.62 ГБ
Скачал: 719.56 МБ
Ратио: None.
Сообщения: 9
Зарегистрирован: 19 апр 2011, 23:57
Последний визит: 17 дек 2012, 21:30
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Заслуженная репутация: 0

Re: Предлагаем игры

Сообщение Rio » 13 май 2011, 14:26

Залейте кто-нибудь Sega Katana на трекер. Пока я сам это не сделал :)
Rio
Новичок
Новичок
 
Раздал: 0 байт
Скачал: 639.44 МБ
Ратио: None.
Сообщения: 14
Зарегистрирован: 23 фев 2010, 20:02
Последний визит: 13 янв 2013, 01:04
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Заслуженная репутация: 0

Re: Предлагаем игры

Сообщение Lin » 13 май 2011, 21:37

know писал(а):фото дисков, почти все самописные, кроме тех, которые отмечены красным

Спасибо за фото. Мне к сожалению это почти ничего не дало. :)
Тогда ещё вопрос. Может помнишь кто локализатор у твоих игр. Напиши, какие знаешь пожалуйста.

Rio
Это надо залить?
readme.txt
February 27, 2001

R11 Beta

---------------------------------------------------------------
WARNING - UNSUPPORTED SOFTWARE - WARNING - UNSUPPORTED SOFTWARE
---------------------------------------------------------------

This document contains late-breaking and important
information about this Katana development software. We know
this is a lot of information, but please read it before you
try to install this software.

---------------------------------------------------------------
WARNING - UNSUPPORTED SOFTWARE - WARNING - UNSUPPORTED SOFTWARE
---------------------------------------------------------------

1. Overview
-------------

Sega of America and Sega of Europe have developed this
software over the past few months in response to developer
requests. Unfortunately, Sega no longer has the resources
to support this development software. However, we believe
that this software still has important features and
functionality that may be useful to you.

Because this software is unsupported, it's very important
for you to back up your existing development environment
before upgrading to R11.

This development software allows Internet and modem-based
game development. Major new functionality has been added
since R10 and it is expected that installing R11 will
break existing R10 projects. If Internet development is not
necessary for your project, it is recommended that you
continue development with R10.

Do not use any part of R10 with any part of this R11. If
you are going to use the R11, use it in its entirety.

R11 supports modem and network development. All development
kits (set 5.24) come with built in modems, as well as all
commercial Sega Dreamcasts. Included with the SDK are two
in-game web browsers. One is the PlanetWeb browser which is
used by consumers in the US. The second is the Access
browser. This browser is used by consumers in Europe and
Japan. You can find samples of each of these browser in the
\Sample\Net\Browser directory. PlanetWeb is in the "US"
subdirectory and Access in the "Europe" subdirectory.

R11 includes support for the Gamespy online matchmaking
libraries. These libraries have been integrated with the
NexGen stacks and work with the transport methods that
NexGen supports. Gamespy is licensed technology; contact
Sega or Gamespy for licensing information.

A null modem driver has been added to the SDK, \Drive\null-
modem.inf. This driver can be used with Windows 98 and
Windows NT. This driver is to be used along with the serial
sample in the \Sample\Net\NexGen directory. For information
on setting up a RAS server, please see \Doc\Ras Setup.doc.

In addition to the two browsers we have also included one
stack, the NexGen stack. This stack supports the serial
port, modem and the DC network adapter. The NT_UTL library
should be used to retrieve user-specific Internet and dialup
configuration information from flash RAM on your title's
behalf. Samples for the use of this stack can be found in
the \Sample\Net\NexGen directory. We have removed support of
the Access and Planetweb stacks.

In order to start network development with the LAN adapter,
two pieces of development hardware are required. You will
require the LAN adapter and a G2 bus extension. This
hardware is also required in order to run the samples in the
\Sample\Nexgen\DClan directory. As of this writing, this
development hardware is in stock at Sega of America. Please
contact Sega to order this development hardware.

Included in this SDK is a modem driver. It is possible to get
direct access to the modem if needed. An example of this is
located in the \Sample\Net\Modem directory.

Two source-level debugging environments are included with
this release. Codescape and Metrowerks Codewarrior are
supported. Codewarrior provides an integrated development
environment and better C++ support. In addition Codewarrior
now supports a command line tools for the compiler. Support
for the freely available, command-line based gnu compiler
and linker have been added in this release.

You can burn and test GD-ROMs with this software, in
conjunction with the GD Writer hardware and the CD Craft
burning software.

This development environment includes a number of
demonstration programs supplied by VideoLogic. Sega would
like to express appreciation to VideoLogic for supplying
these high-quality demos, which are installed into
\Sample\km2Demo. Additionally, VideoLogic has supplied a 3D
Studio Max to Kamui model converter in
\Utl\Gfx\Conv\3DS2Kamui.

Sega of America has implemented a version of Dolby Surround
Sound processing. This processing can be used to provide
high-quality 3-D surround effects in your game that are
compatible with a Dolby Surround decoder. This
implementation makes use of the ARM processor and the custom
AICA DSP on Dreamcast, as well as a simple Audio64-
compatible API for sound positioning.

These Dolby Surround libraries are compatible with Katana
Development Software starting with Release 11. We can make
these libraries available to licensed Sega developers on
request.

You must acquire a license for this technology from Dolby
Laboratories if you use these libraries in your title.
Additionally, Dolby Laboratories imposes its own quality
assurance process on games that use Dolby Surround
technology. This quality assurance is distinct from Sega's
own quality assurance, and you should take this into account
when scheduling test time.

For more information on acquiring a Dolby Surround Sound
license, please contact:

Jonathan Hoffberg
Senior Evangelist, Computer & Game Initiative
Dolby Laboratories Licensing Corporation
100 Potrero Avenue
San Francisco, CA
94103-4813
(415) 558-0350
jhh@dolby.com


2. Know Problems And Issues
-----------------------------

- authent_demo and socket_demo sample programs don't compile

Due to a late change in INET handling, these two NexGen
sample programs don't compile properly under any of the
three compilers.

- gcc generates spurious far variable references

When GCC compiles source into assembly it may generation
a reference to a variable that is too far to be compiled
properly. You will see a pcrel to FAR. The workaround
is to find the variable that is referenced to far and
move it into scope or reference it in scope.

- Development target firmware reflash *IS* required when
upgrading from R10.

The installation program initiates the flashing process
for you by default. If you need to reflash the firmware
in your development system manually, use the DBFlash
program, supplied in \utl\dev\dbflash.

- Metrowerks Codewarrior C/C++ compiler updated

As of this build, the IDE may not build projects properly.
These build problems cannot be replicated if you build
your project using the command-line build process.
Specifically, we have seen the following problems:

- In order for debugging information to be present in the
ELF file, the user must select the appropriate build
(either debug or release) and go to Project -> Enable
Debugger. Without this option selected, the code will
run fine, but Codescape will report "main is an invalid
expression and a breakpoint cannot be set there". This
option muse be selected for every new project - although
it is saved in the stationary, it does not get
transferred to the new projects that are created.

- Compiled programs may cause an exception upon executing.
This is caused by a bad prefix_dc.h. Users should not
change the default prefix_dc.h file that comes with the
R10, otherwise certain symbols will not be included and
the code will stop execution in sbinit.c.

- Adding files to a project may cause an erroneous message
dialog to pop up complaining that "One or more files
couldn't be added to the project." In order to avoid
this error, go into the Project Settings and add the
appropriate filetype that you want to add to your
project.

- Sometimes windows get placed out of the visible screen
viewing area.

- Latest Adaptec ASPI driver required

The Codescape debugger requires the most recent version
(4.60) of the Adaptec ASPI driver to be installed. This
driver is available from:

ftp://ftp.adaptec.com/software_pc/aspi/aspi32.exe

- A noticeable slow-down may occur in Kamui2 when rendering
multiple times without a page flip.

See the "SplitTst" sample for a workaround showing 4-
player split screen in Kamui2.

- Using either the audio64 or manatee sound driver
immediately after initialization may cause errors

To work around this issue, always pause at least 500 ms
after initializing the audio system before issuing any
sound commands.

- Start of audio streaming using audio64 library pauses
video

When loading and playing a digital audio stream from GD-
ROM, there is a pause in rendering for around 250ms while
the streamer subsystem initializes. This can produce a
noticeable hiccup in the display.

- Second disk partition on GD-ROM emulator drive does not
appear under Windows NT

A bug currently exists in Windows NT preventing the second
partition from being seen. If you need the entire 4 GB
storage space, the drive can be re-formatted as NTFS or
FAT-32. See the section labeled "Formatting the Emulation
Drive" (p.47) in the "GD-Workshop User Guide" distributed
with this release.

- Textures and file loads must be 32-byte aligned

Due to DMA restrictions, Kamui textures and file loading
operations should be aligned to 32-byte boundaries. For
an example of how to do this properly, see the
Align32Byte() macro in the QuikTest sample program.

- gcc generates warnings on headers

The versions of Shinobi headers in this release do not
compile cleanly when used with gcc; warnings are
generated, mostly related to type checking. However, the
sample programs run as expected.

- Dereferencing NULL not allowed

System device control registers reside in low memory.
Accesses to the memory region 0x00000000-0x001fffff are
almost always the result of dereferencing the NULL
pointer, which is a programming error.

If you're using Codescape for development, you should at
some point force Codescape to trap these error conditions:

- Select Debug/Breakpoints/Configure Breakpoint(s) to open
the breakpoint setup dialog box.

- Click the Add Watch... button.

- In the Watch Settings tab, enter 0x00000000 into the
Location Expression text box. In the Data Expression
group, uncheck the Include Data Condition checkbox. In
the Access Size option group, select Any. In the Access
Type option group, select Write.

- In the Advanced tab, from Location Mask Selector, select
"20 bits".

- Click the OK button to complete the setup.

- Sound example programs may not run as expected under
default Windows installation

The low-level sound drivers included in this release are
called manatee.drv and audio64.drv. These files are
usually installed into the \driver folder. By default, a
Windows machine running Internet Explorer 4.0 or higher
will not display files with a .drv extension. As a result,
when you try to create a GD-ROM image by dragging all
files in the gd_root folder into GD Workshop, the driver
is not included.

To see the .drv files, select the drive containing the
development software installation, click the Explorer
window's View menu, and select Options. Select the View
tab. Make sure the "Show all files" radio button is
selected, and deselect the "Hide file extensions for known
file types" check box. Finally, click Apply.

- GD Workshop hard limits exist

Due to GD-ROM format and performance considerations, there
are certain numeric limits on GD-ROM emulation and usage
with GD Workshop:

- Maximum number of files per project: 20,000 - Maximum
number of file extents over 1 project: 64,000 - Maximum
number of files in a directory on emulation drive: 4,000 -
Maximum number of directories on emulation drive: 512

- Submit directory contains some older-versioned drivers

You may notice that we have included some driver files in
the \Submit directory hierarchy that do not match the
drivers in the \Driver directory. The latest versions of
all drivers are found in the \Driver folder at the root of
the installation. Some of the drivers in the \Submit
folder hierarchy, which are used by the DreamOn and Ginsu
tools, are matched to the versions of the sampler disc
software in the \Submit folder. Therefore, for your own
development, you should always use the drivers in the
\Driver folder for your own application development, and
allow the DreamOn and Ginsu tools in the \Submit folder to
load the driver versions that they are matched with.

- System-to-system DMA transfer hardware bug

A bug within the Hitachi SH-4 when issuing DMA transfers
from system memory to system memory can cause certain
registers to fail to be updated under a variety of highly
specific circumstances.

The bug occurs when all three of the following conditions
are met:

1. DMA single-address read mode access is in progress

2. DMA dual-address mode read access from external bus or
from peripheral control registers is in progress

3. CPU attempts to write to peripheral control registers:
BSC, DMAC, CPG, RTC, INTC, TMU, SCI, SCIF, H-UDI, SDSR,
and ASERAM. However, this does not include registers
SDMR2 and SDMR3 of BSC, TCPR2 of TMU, SCRDR1 of SCI,
SCFDR2 and SCRDR2 of SCIF, and SDRR of H-UDI. Note that
these control registers are accessed whenever any SH-4
peripheral services are accessed, such as the GD-ROM
controller.

Because of the complexity of working around this bug, it
is highly recommended that developers abstain from system-
to-system memory DMA. Please contact Sega DTS for help on
this issue.

- Large static arrays compile slowly

Both Codewarrior and gcc can take an extremely long time
to compile some of the large static arrays used as
textures in the Kamui2 samples. For example, the Fortune
demo can take up to 20 minutes to compile on a P2-300,
versus 2 minutes for Hitachi C. We are working with both
compiler vendors to improve this performance. In the
meantime, try to avoid recompiling large data elements in
your application.

- Use of IPMaker required

In previous releases of this development software, Sega
supplied default versions of IP.BIN and IP0000.BIN for use
in emulating a GD-ROM. Now, Sega provides the tool
(IPMaker) to allow you to create your own IP.BIN and
IP0000.BIN file.

- Kamui2 sample programs may lose text on composite output
due to overscan

Some Kamui2 sample programs output text to the display in
regions that NTSC and PAL consider to be overscan regions.
To work around and see the invisible text, use a VGA
monitor.

- Return codes from main() are not passed through Codescape

Standard arguments and return values from main() are not
supported by Codescape. If a program passes through the
end of its execution cycle, an exception is raised.

- Metrowerks produces "Can't assign register" error messages
under specific optimization levels

Under certain conditions, the Metrowerks compiler may
complain about register allocation if the "No
optimization" optimization level is selected. To work
around, select the "C/C++ Language Options," and change
the Inline Depth to "Don't Inline" when turning off
optimizations.

- Vertex buffers should be set up in non-cacheable memory

For an example of accessing memory in a non-cached manner,
examine the SH4_P2NonCachedMem() macro in the QuikTest
sample program.

- pvrconv.exe requires textures to be 8x8 or larger

If you require a smaller texture, create it within an 8x8
bitmap and reference to the proper UV coordinates within
the 8x8 bitmap.

- Compiling with /optimize=1 changes source-level debugging
behavior

When in optimize mode, the Hitachi compiler's instruction
scheduler reorders instructions incompatibly with source-
level debugging in Codescape. The most common
manifestation of this behavior is watched variables that
appear to change their value at strange times. This
behavior is confusing but correct. Switch to assembly
debugging or compile with optimization off to work around.

- No way to write to the GD-ROM filesystem

Use the LibCross fileserver routines for simple file I/O.
See also the "Hello" sample located in the
"Sample\stdio_stl\" folder or look at "QuikTst2" in the
Kamui2 sample area.

- Index file closes after launching a .PDF documentation
link

When using Adobe Acrobat, in order to keep the Index.pdf
file open after choosing a new PDF file to read, use the
File/Preferences/General command. Deselect the checkbox
that reads "Open Cross-Document Links in Same Window."

- Hitachi C++ not supported

Although the Hitachi C++ compiler compiles most of the C++
programs in this release, Sega does not recommend it for
C++ development. Use the Metrowerks or gnu compilers
instead.

3. Other important files
------------------------

\legal.txt: Legal information and disclaimer associated with
this development software.

\readme.txt: This file.

\getstart.txt: Information on setting up your development
system. All users should read this file.

\changes.txt: Major functionality changes since R6.

4. Support options
------------------

We look forward to hearing about problems or questions that
you have regarding Dreamcast development. Here's how you
can get help or contact us:

- Printed and on-line documentation

Check the \doc folder for on-line versions of the manuals
and training materials.

- Electronic mail

Developers in the United States or Europe may contact Sega of
America's technical support by sending e-mail to
dts@sega.com.

- DTS Web site

Sega of America maintains a private Web site for developers
at http://www.dts.soadc.com/ that contains current
development software, frequently asked questions, and
archives of message bases. To be granted access to the Web
site, send e-mail from your corporate e-mail address to
dts@sega.com. You will be voice-validated for access.

- Listserver

Sega provides an active electronic mail listserver dedicated
to Dreamcast game development. This listserver allows you
to send mail to a large number of Sega internal and third-
party Dreamcast developers. To join the listserver, send e-
mail from your corporate e-mail address to
elite-listerv@sega.com with the words "subscribe elite" in
the body of the message. You will be voice-validated for
access.

- Telephone

In the US, Sega of America's Developer Technical Support
department may be contacted at (415) 701-4060, 10:00 am to
6:00 pm, Monday through Friday, Pacific standard time.






Аватара пользователя
Lin
Администратор
Администратор
 
Раздал: 2.68 ТБ
Скачал: 67.94 ГБ
Ратио: 100.462
Сообщения: 2391
Зарегистрирован: 20 фев 2010, 07:32
Последний визит: Вчера, 23:01
Благодарил (а): 58 раз.
Поблагодарили: 28 раз.
Заслуженная репутация: 1

Re: Предлагаем игры

Сообщение know » 13 май 2011, 23:06

локализаторов незнаю, мне эти диски при покупке приставки дали
know
Новичок
Новичок
 
Раздал: 3.62 ГБ
Скачал: 719.56 МБ
Ратио: None.
Сообщения: 9
Зарегистрирован: 19 апр 2011, 23:57
Последний визит: 17 дек 2012, 21:30
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Заслуженная репутация: 0

Re: Предлагаем игры

Сообщение psstudio » 21 май 2011, 10:49

привет!!! конечно круто что вы сделали такую тему!! можно старенькие игры по качать да по играть!!! за это вам огромное СПАСИБО!!! но вот в чём прикол)) я не одну игру досихпор не скачал!!! нет раздачи!! походу вы про это место потихоньку забываете)) у меня щя качается только одна игра : [Dreamcast]Space.Channel.5.(Rus).(Paradox) остольное всё стоит!!! плиз!! ДАЙТЕ РАЗДАЧУ!!!
вам от моей ДОЧУРКЕ огромное спасибо!!!
да и дриму хот от пыли протру!! )))
Ну покажи где на моих раздчал нет сидера? Отскринь принтскрином.
Аватара пользователя
psstudio
Новичок
Новичок
 
Раздал: 1.13 ГБ
Скачал: 5.42 ГБ
Ратио: 0.209
Сообщения: 8
Зарегистрирован: 22 фев 2011, 05:19
Последний визит: 12 сен 2011, 11:19
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Заслуженная репутация: 0

Re: Предлагаем игры

Сообщение Vasiliy » 21 май 2011, 12:50

Я на своих раздачах днём и до поздней ночи, как правило, но раздаю быстро.
Сообщество фанатов Sega Dreamcast: http://dreamcast.org.ru/forum/

Рекомендуемая программа для скачивания торрентов - qBittorrent http://www.qbittorrent.org/download.php
Аватара пользователя
Vasiliy
Фанат
Фанат
 
Раздал: 9.67 ТБ
Скачал: 16.27 ГБ
Ратио: 706.467
Сообщения: 38
Зарегистрирован: 20 фев 2010, 13:17
Последний визит: 18 сен 2017, 01:45
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 1 раз.
Награды: 3
Верный товарищ форума (1) Настоящий фанат (1) Коллекционер (1)
Заслуженная репутация: 0

Re: Предлагаем игры

Сообщение iceventura » 03 июн 2011, 08:56

Где Dead_or_Alive_2_Master_Collection_DC-XIAOPANG ??? :?: Дайте мне ссылку или как нибудь ещё :?
iceventura
Доброжелатель
Доброжелатель
 
Раздал: 0 байт
Скачал: 0 байт
Ратио: None.
Сообщения: 1
Зарегистрирован: 03 июн 2011, 08:21
Последний визит: 10 сен 2011, 15:38
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Заслуженная репутация: 0

Re: Предлагаем игры

Сообщение Sintakens » 20 июн 2011, 22:13

know писал(а):фото дисков, почти все самописные, кроме тех, которые отмечены красным


Заинтересовала русская Dead or alive 2 со 2 фотографии Выложи по возможности.
Sintakens
Профессионал
Профессионал
 
Раздал: 6.77 ГБ
Скачал: 10.94 ГБ
Ратио: 0.619
Сообщения: 142
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 15:10
Последний визит: 19 сен 2017, 21:15
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 38 раз.
Награды: 2
Настоящий фанат (1) Коллекционер (1)
Заслуженная репутация: 4

Re: Предлагаем игры

Сообщение STIVENS12345 » 14 июл 2011, 00:19

Uefa Striker русскую версию выложи
STIVENS12345
Доброжелатель
Доброжелатель
 
Раздал: 0 байт
Скачал: 0 байт
Ратио: None.
Сообщения: 2
Зарегистрирован: 13 июл 2011, 11:10
Последний визит: 14 июл 2011, 22:31
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Заслуженная репутация: 0

Re: Предлагаем игры

Сообщение Lin » 20 окт 2011, 04:51

Вот что есть у Shark
0
1
18 Wheeler (Vector) - Зеркало
18 Wheeler (Paradox)
18 Wheeler (Студия Макс) [Не читаем]
2
2in1 AirForce Delta & Iron Aces (Vector)
2in1 Doom II & Duke Nukem 3D (Kudos) - Зеркало
2in1 Pod Speedzone & Surf Rocket Racers (Kudos)
2in1 Rainbow Six & Rogue Spear (Vector)
2in1 Sonic Adventure & The Grinch (Vector)
3
4
4x4 Evolution (RGR Studio)
4x4 Evolution (RGR Studio)
5
6
7
8
9
90 Minutes Championship Football (Vector)
A
Armada (Kudos)
Army Men (Vector)
B
Bust-A-Move 4 (Kudos)
C
D
Dead or Alive 2 (Vector) - Зеркало
Death Crimson OX (Vector) - Зеркало
Deep Fighter (Vector) - Зеркало
Demolition Racer: No Exit (Vector) - Зеркало
Dreamkey - Internet Browser Disk
Dreamon - Volume 1
Ducati World: Racing Challenge (Kudos)
Ducati World: Racing Challenge (Kudos)
E
ECCO The Dolphin: Defender of the future (Vector)
Extreme Sports (Kudos) - Зеркало
Evil Dead Hail To The King (RUS)
F
F1 Racing Championship (Kudos) - Зеркало
F1 World Grand Prix 2 (Kudos) (Старый дизайн обложки)
F1 World Grand Prix 2 (Kudos) (новый дизайн обложки)
F355 Challenge: Passione Rossa (Kudos)
Fighting Force 2 (Vector)
Fighting Vipers 2 (Kudos) - Зеркало
G
Gauntlet: Legends (Kudos) - Зеркало
GTA2 [Grand Theft Auto 2] (Vector) - плохо читаем
H
Half-Life (Vector)
Headhunter (Vector), вставил диск в привод, написано RGR [Не читаем до конца]
I
Ikaruga (ENG)
Ikaruga (Kudos) - Зеркало
Incoming (Vector)
Iron Aces (PlayZero)(ENG)
I-Spy: Operation Espionage (Kudos)
J
Jeremy McGrath Supercross 2000 (RGR Studio)
K
L
Le Mans 24 Hours (RGR Studio)
M
Magforce Racing (Kudos) - Зеркало
Mat Hoffmman's Pro BMX (RGR Studio)
Max Steel (Vector) - Зеркало
Max Steel (Kudos)
Millennium Soldier (Vector)
Metropolis Street Racer (Vector) - Зеркало
Metropolis Street Racer (Kudos)
Monaco Grand Prix 2 (Kudos)
Mortal Kombat Gold (Vector)
My Tennis Life (Kudos)
N
NBA 2K1 (Kudos)
NHL 2K2 (Vector)
O
P
Phantasy Star: Online (Kudos)
Pod Speedzone (Kudos)
Prince of Persia: Arabian Nights (Vector)
Q
R
Railroad Tycoon II (Kudos)
Rainbow Six: Rogue Spear (Kudos)
Ready 2 Rumble Boxing 2 (RGR Studio)
Resident Evil 3: Nemesis (Vector)
Red Dog: Superior Firepower (Vector)
Requiem (?) Запускаю на эмуляторе, фильм какой-то крутит и зависает потом.
S
Sega GT (Vector)
Sega GT (Kudos)
Sega Rally 2 (RGR Studio)
Shenmue: Passport (Kudos)
Sno Cross: Championship Racing (RGR Studio)
Snow Surfers (Vector)
Space Race looney Tunes (Kudos)
Speed Devils Online Racing (Kudos)
Super Runabout (Vector)
Super Runabout (Vector) Диск со значком PS
Suzuki Alstare Extreme Racing (Vector)
T
Taxi 2 (Vector)
Teach Romancer (RUS)
Test Drive 6 (Kudos) - Зеркало
Tokyo Xtreme Racer (RGR Studio)
Tokyo Xtreme Racer 2 (RGR Studio)
Tokyo Xtreme Racer 2 Save Fix (RGR Studio)
Tokyo Xtreme Racer 2 Save Fix (RGR Studio)
Tony Hawk's Pro Skater (Vector)
The Ring (Vector)
U
UEFA Dream Soccer (Vector)
Ultimate Fighting Championship (Kudos)
V
Vigilante 8: Second Offense (Kudos) - Зеркало
Vigilante 8: 2nd Offense (RGR Studio)
Virtua Fighter 3TB (Vector)
Virtua Tennis 2K2 (Kudos)
W
WWF: Royal Rumble (RGR Studio)
X
Y
Z

К сожалению некоторые диски не читаются(
Аватара пользователя
Lin
Администратор
Администратор
 
Раздал: 2.68 ТБ
Скачал: 67.94 ГБ
Ратио: 100.462
Сообщения: 2391
Зарегистрирован: 20 фев 2010, 07:32
Последний визит: Вчера, 23:01
Благодарил (а): 58 раз.
Поблагодарили: 28 раз.
Заслуженная репутация: 1

Re: Предлагаем игры

Сообщение know » 20 окт 2011, 10:17

Sintakens писал(а):
know писал(а):фото дисков, почти все самописные, кроме тех, которые отмечены красным


Заинтересовала русская Dead or alive 2 со 2 фотографии Выложи по возможности.

ту, которая красным обведена?
know
Новичок
Новичок
 
Раздал: 3.62 ГБ
Скачал: 719.56 МБ
Ратио: None.
Сообщения: 9
Зарегистрирован: 19 апр 2011, 23:57
Последний визит: 17 дек 2012, 21:30
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Заслуженная репутация: 0

Re: Предлагаем игры

Сообщение Lin » 20 окт 2011, 14:00

Да. и можешь код диска сказать, который на лазерной стороне написан?. А обложки сохранились от него?
И Quake 1 от вектор тоже выложи пожалуйста.
Аватара пользователя
Lin
Администратор
Администратор
 
Раздал: 2.68 ТБ
Скачал: 67.94 ГБ
Ратио: 100.462
Сообщения: 2391
Зарегистрирован: 20 фев 2010, 07:32
Последний визит: Вчера, 23:01
Благодарил (а): 58 раз.
Поблагодарили: 28 раз.
Заслуженная репутация: 1

Re: Предлагаем игры

Сообщение know » 20 окт 2011, 16:15

Lin писал(а):Да. и можешь код диска сказать, который на лазерной стороне написан?. А обложки сохранились от него?
И Quake 1 от вектор тоже выложи пожалуйста.

Dead or Alive код - SD-11710
Quake код - DQ-21454
Обложки не сохранились. Обе игры выложу, образы уже снял, осталось оформить раздачи.
know
Новичок
Новичок
 
Раздал: 3.62 ГБ
Скачал: 719.56 МБ
Ратио: None.
Сообщения: 9
Зарегистрирован: 19 апр 2011, 23:57
Последний визит: 17 дек 2012, 21:30
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Заслуженная репутация: 0

Re: Предлагаем игры

Сообщение Lin » 20 окт 2011, 16:47

Спасибо. *THUMBS UP*
Аватара пользователя
Lin
Администратор
Администратор
 
Раздал: 2.68 ТБ
Скачал: 67.94 ГБ
Ратио: 100.462
Сообщения: 2391
Зарегистрирован: 20 фев 2010, 07:32
Последний визит: Вчера, 23:01
Благодарил (а): 58 раз.
Поблагодарили: 28 раз.
Заслуженная репутация: 1

Re: Предлагаем игры

Сообщение Sintakens » 07 янв 2013, 19:52

У меня тут небольшое обновление в коллекции случилось (взял с рук небольшую кучку дисков для dreamcast'а), возможно часть из этого уже есть тут или на рутрекере, но мало ли, вдруг кому понадобится?
Итак, список:
2in1 Aqua GT & Re-Volt (Kudos)
2in1 Spirit of speed & Vanishing point (Kudos)
18 wheeler (Vector)
Daytona USA 2001 (не знаю чей, лежал в коробке от кудосовского F1 world grand prix 2)
ECW Anarchy Rulz (Kudos)
House of the Dead 2 (Kudos)
Ready 2 Rumble Boxing round 2 (Kudos)
San Francisco rush 2049 (Kudos) (у меня уже был один, но он не работал)
Sega worldwide soccer 2000 (Kudos)
Sonic Adventure 2 (Kudos)
Soul Calibur (eng) (полиграфия неизвестно чья)
Test drive 6 (Kudos)
Tokyo Xtreme Racer (Vector)
Sintakens
Профессионал
Профессионал
 
Раздал: 6.77 ГБ
Скачал: 10.94 ГБ
Ратио: 0.619
Сообщения: 142
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 15:10
Последний визит: 19 сен 2017, 21:15
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 38 раз.
Награды: 2
Настоящий фанат (1) Коллекционер (1)
Заслуженная репутация: 4

Пред.След.

Вернуться в Скачать и поделиться

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0

Ресурс не предоставляет электронные версии произведений, а занимается лишь коллекционированием и каталогизацией ссылок, присылаемых и публикуемых на форуме нашими читателями. Если вы являетесь правообладателем какого-либо представленного материала и не желаете чтобы ссылка на него находилась в нашем каталоге, свяжитесь с нами и мы незамедлительно удалим её. Файлы для обмена на трекере предоставлены пользователями сайта, и администрация не несёт ответственности за их содержание. Просьба не заливать файлы, защищенные авторскими правами, а также файлы нелегального содержания!